30 decembrie 2009

Uitare

De ce as scrie despre tine
Zambet ironic mincinos
Ce spui ca mi-ai facut atata bine
Si ai distrus tot ce am avut frumos.
De ce as scrie despre voi
Chipuri strambate in disperare
Vieti goale fara de culoare
Ascunse sub aceleasi masti vulgare.
De ce as scrie despre cei
Ce imi vorbeau de acceptare
In timp ce incercau a ma schimba
In propriile lor tipare.
Fiinte fara ratiune sau simtire
Cu suflete secate in rautate
Narcise ofilite in lume aruncate
Fara sens si pline de falsitate.
Voi - cei ce va numiti perfectiune
Si cautati a afisa integritate
In lumea voastra fara de pacate
Fara credinta sau moralitate.
De ce as scrie despre ei
Urme de existente perisate
Fantome ce blesteama in eternitate
Figuri in imagini desaturate.
De ce as scrie despre toti
Ce doar de regrete imi amintesc
Indiferenti imi sunteti - vii sau morti
Despre voi pot numai sa mazgalesc.

Un comentariu: