22 decembrie 2009

20 Septembrie 2008


Azi am murit... am renuntat la ideal si la visare... in cautarea inexistentului am lovit obrazul pentru ultima data de asfaltul inghetat... am gustat pentru ultima data din suflarea rece si lipsita de uman a haitelor ce imi vaneaza pulsul... am ars neputinta si limitarea ce sting un ultim zambet... am ingenuncheat si am plecat capul ultima data in fata celor deja scrise... am distrus integritatea si am varsat ultima lacrima inchinata demnitatii... am devorat intregul sentiment neconditionat... am lasat ultima strigare de durere fara glas... s-a scurs si ultimul strop de naivitate dinauntrul meu... am intors ultima privire spre false amintiri... am sters ultimul gand al unei presupuse existente...Mormantul imi e gol si cald... caci imi pastreaza sufletul ucis... va multumesc... pentru ca moarte mai placuta nu mi-am putut imagina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu