23 decembrie 2009

Franturi din mine

Am trup de nisip
Inchin in mare amintiri,
Ratacesc prin timp
Ma regasesc prin uitate trairi.
Am maini pictate in arama
Ce ating si se topesc si curg,
Valuri de litere in goana
Si vise innecate in amurg.
Am talpi de fildes erodat
Si pasii imi sunt secunde si decenii,
Am mersul tot mai greu si leganat
Pe sub povara vremii.
Am sani nascuti din mar si din caisa
Ce tremura-n atingeri reci de vant,
Ascunsi sub ceata densa si inchisa
Ce zboara in revers peste pamant.
Am gura in cuvinte aromate
Si buze de un sange nefiresc,
Graiesc in carbune si nestemate
Si infinitului de dor eu ii soptesc.
Am ochi de abanos clestar
Privesc si rad si plang nesocotit,
Ascund dulceata si amar
In chip nemarginit.
Am suflet de foc si gheata mistuit
Ce amorteste in batai nemasurate,
Potop de sentimente arid
Franturi din mine aruncate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu