22 decembrie 2009

Sunset

Amurg de toamna

A mai trecut o zi
Prin ganduri si suspine,
Te regasesc in amintiri
Prea departe de mine...
A mai trecut o noapte
Cu soaptele ei reci,
Te simt atat de aproape
Dar tu nu esti aici...
Si clipele se scurg
In nepasarea vietii,
Ma pierd in ultimul amurg
Privesc umbra tristetii...
Ma rog ca timpul sa se opreasca
Din cursul lui necrutator,
Dar nu ma asculta, nu-i mai pasa
Si lasa in urma al meu dor...
In adierea vantului de toamna
Ma ascund goala sub lumina lunii,
Iar glasul inimii ma indeamna
Sa cred in tot ceea ce-mi spui...
Si tot ce vreau in seara asta
O clipa de amagire,
Sa te mai am doar un minut
Sa te simt langa mine...
As vrea sa fiu o lacrima in palma ta
Nascuta din iubire si tacere,
Sa ma privesti, sa ma saruti si apoi
Sa ma evapor pe buzele tale...
Suflet pustiu, iluzie ce doare
Fara tine nu pot visa,
Ingerul meu si raza mea de soare
Iubirea si tortura mea...
( 9.09.2005 )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu