22 decembrie 2009

Femeia cu mainile lipite de trup

Versurile apartin poetei Magda Mirea, pe care am avut placerea sa o cunosc in cadrul unui interviu... daca va plac le puteti descoperi sub pseudonimul Cezara Raducu ( www.agonia.ro ). Sau sub titlul volumului "Femeia cu mainile lipite de trup". Dincolo de monotonie...

Sunt suflet într-o stea
caut un trup în care să mă nasc.
Voi alege o carte.

Am locuri în inimă
unde primăvara
n-a sosit niciodată.

Poezia mea e ca un copil
care a vrut să-nţepe soarelecu privirea.
Voi cum m-aţi defini fără să mă iubiţi...

Dileme

caier de gânduri
îmi tac şi veghează
friguri ce sângerează aerul

de la o vreme
strâng cu sfială în inimă
memoriile celor dragi
singurul lucru în care mai cred
ca-ntr-un mit
pe care îl am din naşterepe tălpi

*********

Cronica unei zile asistate de ingeri

mă preling
prin crăpături de
starea de graţie
a normalităţii

de fapt

o seducătoare
formă de nebunie
ce îmi scrijeleşte
ca un ecou al ploii
sufletul

Agonie albastra

umblam
cerşind de la noapte
sufletele pereche
ale zilelor în care nu te-am cunoscut.

un înger hazliu
şi descălţat de aripi
mi-a şoptit că
apostoli cu chip de om
ridicau în zori biserică
pentru nunta tăcerilor noastre.

apoi am adormit
cu palmele întinse spre cer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu